Kagansmother kesinlikle oyle makyaj başlı başına çok masraflı ama keyifli birsey bekarken harçlıklarimin neredeyse hepsini makyaj malzemelerine harcardim. 5 dakika bile çıksam hemen yapardim. Cok detay var kas farından bazina kadar falan. Ama yapınca insan kendini farklı daha güzel hissediyor aslında 😀 ama şimdi arada sırada yapıyorum o kadar malzemem var yine alıyorum ama arada. Bu arada malzemeler kadar fırça ve sungerinizi de iyi seçin uygulamak için bazısı hiç dagitmiyor bazilari cok iyi oluyor.