Kagansmother cilt tipiniz nasil ? Benim yağli bir cildim var note un fondötenini kullanıyorum kac yıldır asla parlama yapmıyor öncesi kac tane denemiştim. Altına da nivea nin bazini sürüyorum oda yağ cilt tiplerine göre ikisi bir arada bütün gün terlesem bile akma yada parlama yapmıyor. Maskara olarak da note un kullanıyorum ondan da çok memnunum ben. Her markanın neredeyse denedim makyajı seviyorum ama çocuktan sonra cok zamanım olmuyor. Nikahimda bile kendim yapmıştım herkes kuaföre gittim zannetmişti 😀 birde kontör alabilirsiniz bence makyajı tamamlıyor yüzü daha iyi gösteriyor. 👍