busrasilra14 dlnyny o kadar kucukken bioagaia kullanmistim(gaz damlasi degil bağırsak duzenleyici. 1. Ayindan sonra zinco kullandim. Asiri memnun kaldim. 2 aylikti gaz sorunumuz resmen bitmksti
dlnyny busrasilra14 zinco dan mı memnun kaldınız? Ben şuan biogia aldım kullanıyorum pek faydasını göremedik henüz🥺
karprensesiannesi Ben Humana kimyonlu rezene çayını verdim halen de veriyorum çok rahatlatıyor 3 ayımıza giricez işe yaradı bizde ama bi aylık olmadan kullanmayın diyorlar galiba
busrasilra14 dlnyny ben biogaiayi bir kere 17gunlukken aldim ve zaten 30 gunlukken bitmisti. Sonrasinda heo zinco. Cok memnunum.. gaz sorunu nerederse hic yasamadk diyevikirim oglumla
karprensesiannesi dlnyny yok bebeklerin kullanabileceği bi çay ama ben kendimde içiuorum iki çay kaşığı bebeğime de veriyorum