Meral65 cildiyeye gittiğimizde eczenenin yaptığı bir krem verdi onu sürüyorum, hamazinc sürüyorum yumuşadı baya, birde işçiliğe gül suyu iyi gelir diye okudum burda onu bezin lastik kısımları isilik oldu soyulmaya kadar gitti dünden beri sürüyorum iyi geliyor gibi birde o içteki lastikleri söküyorum artık oda baya rahatlatti