Esraa- mrb sızın bebeğiniz de kızarıklık la beraber ateş yaptı mı biz bugün 40 dereceye kadar çıktık duş aldırdım soğuk kompleks yapıyor um sürekli sizce normal mi yaşamış biri olarak bilgiye sahipseniz söyler senjz sevinirimt doktor ateş düşürücü ver ateşi çıktıkça dedi dün acilde ama 39 40 normal mi dönüşümlü veriyorum da çaresiz kaldım iyice ne yapicam bilmiyorum