_Evlat_kokuSu_ bizde geçen ay geçirdik. 3 gün ateş sürdü. Ateşi biter bitmez bu şeklde döküntü oldu. Hemn hastaneye götrdük. Hastalığı geçirmiş sonlarında olduğu için döküntü şeklinde bitiyormuş. İlacı yok. Sadece ağrı kesici verdi. 3 gün içinde döküntülerde geçti. Zaten geçene kadar hiç bişe yemedi. Baya zayıfladı 1 haftada. Çok şükür iyileşnce normale döndü yemesi.