Tombikdonerartikcokpahali kadın cinayetleri aldı başını gidiyor, yazıklar olsun. Hiçbir kadın her ne sebeple olursa olsun bu şekilde ölmeyi hak etmiyor. Fakat Esra biraz cahilliğinin kurbanı olmuş. Şahsen ben bir kadın olarak hemcinsimin ölümüne sebep olmuş bir insanla değil birlikte olmak, ona selam dahi vermem. Yanından yöresinden bile geçmem.