Tombikdonerartikcokpahali daha çok pistlar açılır daha çok kadın, hayvan doga cinayetleri olur ,daha xok üzülür daha çok içimiz yanar .hasta çocuklara mi üzülelim doğa katline mi üzülelim, kadin cinayetlerine,tecavüzleri mi üzülelim hangisine üzülelim bu boyle gidecek ve hicbirswy düzelmeyecek bu hükumet basta olduğu sürece cinayetler bitmeyecek