Hamdis08041988 ben 20 günlükte itibaren hep kendim baktım, 3 aylıkken ise başladım ama günde 3 saat gidiyordum. Bizim bebeğimiz de bizi tanımıyor gibiydi. Eşimle dalga geçerdik umrunda değiliz hiç çocuğun diye. Şuan 8.5 aylık ve bize çok düşkün. Merak etmeyin yani. Ama şu bir gerçek ki artık sizin kucağınıza durmalı. İşi gücü bırakın. Bunda alınacak bir şey yok. İşe başlayacağım ben vakit geçirmek istiyorum deyin. Ben de çekingen biriyimdir ama hamileyken söyledim. Benim muhtemelen tek çocuğum olacak. Başka çocuk düşünmüyorum. O yüzden bu çocuğu tamamen ben kendi istediğim gibi yetiştirmek istiyorum. Kimse de karışmadi. Elimden de alamadı kimse 👍