Hamdis08041988 o sizi ana rahminize düştüğü andan beri tanır ve kokunuzu bilir endişe etmeyin 🌸ben de emmediği için acaba beni tanır mı,bağlanır mı,düşkün olur mu vs . çok kurmuştum kafamda ,alakası yok bana şu an ayrı bir gülüyor ve bakıyor. Onlar çok iyi anlıyor ve biliyor merak etmeyin ,ama size tavsiyem tüm ihtiyaçlarını siz karsilayin ,işler kalsın kenarda ,evin büyükleri bence işlere destek vermeli ,bebeğin tüm ihtiyaçları siz de olmalı ,nazikçe söyleyebilirsiniz,anne bu ay şu gelişimi desteklenmesi gerekiyormuş, şu oyunu oynayacağız ,şu aktiviteyi yapacağız biraz ilgileniyim sonra sana vereyim vs. diyin.İşe başlamama az kaldı biraz özlem giderelim ,sevgi depolayayım falan diyerek gönlünü kırmamış olursunuz 😊sizin evladınız sonuçta bunda kirilacak bir şey yok,böyle yaparak kendinizi üzüyorsunuz.Herkesi mutlu etmeye çalışırsanız kendiniz mutsuz olursunuz bunu unutmayın 🌼