DamlaKck Sdfayaz ben kullanıyorum canım. Çok pratik oluyor, gayet memnunum. Mutfağa yskın bir yerde duruyor, her yemekten sonra mutfağı rahatça süpürebiliyorum.
Ertugrulunannesii Sdfayaz çok iyi oluyor her daim pratik küçücük hemde yer de tutmuyor çekim gücü de iyiyse eğer alın