Sdfayaz Dikey süpğrge almak istiyorum b6ktım en ufak birşeyde büyük süpürgeyi taşımaktan ama çok kararsız kaldım aranızda kullanan memnun olan var mı emiş gücü yüksek kullanışlı fiyatı uygun istiyorum marka model verebilir misiniz
Babe Sdfayaz ben de fakirin vardi mutfakta filan kolay oluyordu yemek kahvalti sonrasi pratik simdi bozuldu ama butun evi supurur mu bilinmez.ben hergun komple butun evimi supurdugum icin normal supurge daha cok isimi goruyor
Icot Sdfayaz ben aldım sanıyorum en fazla 2 ya da 3 kez süpürdüm. Kilerde yatıyor öyle. Nedense sevmedim.
PrincessMOM Paraya kıyıp dyson aldırcam bu süpürgemin bozulmasını bekliyorum ömür boyu rahatlık alan herkes çok memnun duvara takıyorsun sapını. şarj ediyor hemen çıkar süpür yerine tak eğilmeden fiş bulmaya çalışmadan uygun olanlar malesef çok çabuk bozuluyor
MayneymisAltintop Sdfayaz fantom👍🏼 Tek geçerim. Sadece üçgen uçlu olanını alma düz olanı al. Üniversiteden beri düz olanı kullanıyordum bebek olduktan sonra eşim gidip üçgen uçlusunı almış. Çekim gücü aynı çok iyi ama ucı uğraştırıyor
[silindi] Arçelik kullanıyorum. Çekiş gücünden memnunum fakat ağız kısmına saçlar dolanınca çıkarması çok zor oluyor :D
teachersrn Sdfayaz arzum kullanıyorum ama hiç memnun değilim çekiş gücü çok kötü fantom ya da fakir önermişti kullanan arkadaşlarım. Arzumu tavsiye etmem
AnyelaMom Sdfayaz Ben bir seneye yakın olacak hala aynı makineyi kullanıyorum Fakir'in sarı siyah renkli temizliği pratik güzelde çekiyor marketten 100 tl ye almıştık sanırım. Ucuz olduğundan bozulsa bile rahatlıkla yenisi alınabilir.