cdcelik yutamadığında kuscak gibi oluyordu ben hemen panik yapmadım. gülümsedim, su verdim, kucağıma aldım, sevdim hatta bi kez baya ağzında tuttu ne çıkarıyor ne yutuyor ne su içiyor öyle müzik açtım kucağımda oynattım yavaş yavaş alıştı zaten 1 yemek kaşığı zar zor yiyor ama pütürlü yiyebiliyor en azından.