Benimki yiyor neden dıyorsunuz kadın postu zaten bebegı yemedıgı ıcın acmış herkes de bir alem😄canım oncelıkle dert etme eninde sonunda alışıyorlar.bebek dusun altı ay boyunca hep suvı içmiş bir anda hadi al putırlu ye diyemezsin.ozellıkle dılinin üzerine koymamaya calış yanak kenarına orda ezmesi de kolay oluyor ve dılının uzerine de gelmıyor,besinleri yogurtla vermeyi deneyebılırsın,onune minicik bölüp kendi kontolunde yemesini saglayabılırsın.mesela bizim ılk zamanlar kaşıkla verince oğürürken elıme verince yıyordu pilavı,bir de önüne dikkat cekıcı birşey koy,o onnunla oyalanırken sen de yedir,öğürürse hemen yulsrı baktır bi hareket bişey yap dıkkatını dagıt☺️