yoncaaaa Mamayı 3saatte veriyorsanız geç olsun diye ben az veriyordum 2saatte bir o yüzden sorun yaşamadım iştahları kapanıyor sonra açılıyor
Aylinumut yoncaaaa iştah konusunda sorunumuz yok çok şükür bizde ağlamak var bı basladimi baya ağlıyor hep kucakta ve ayakta olmak istiyor kucakta olupta oturumcada ağlıyor atakların zoru ve uzun olanı bu sanirsam