4 aylik bebegim var her zaman mamasını bitirirdi. Artık iştahsızlık oluştu 150 cc yerine 60 ile 90 a gelince ağlamaya biberon itmeye başladı yedirmek çok zor oluyor bazen de yediremiyorum ac kalsin hepsini yer diyorum yine olmuyor bütün mamaları denedim nerdeyse