Btl-89 Zehraklccc bi tane boxer giy bende bebek bezi kullanırım hatta bekarlığımdan beri aslında bi alışsan bırakmazsın ya da iki ped tak üst üste getir arkaya öne uzat.
ozgetunak Zehraklccc Ben pedin bittiği arka tarafa peçete koyuyorum katlı bir şekilde ve dar iç çamaşırı giyiyorum üstüne yani iki iç çamaşırı giyiyorum bende de çok oluyordu böyle çözüm buldum en fazla peceteye geçmiş oluyor
Zehraklccc antikoalababy hayır canım kendi iç çamaşırımın üstüne baxır giyiyorum eşimin iç çamaşırı dediğim baxır
GokturkAlp Zehraklccc ilk regller böyle fazlaca olabilir. Ben doğumdan sonra lazım olur diye, lohusa pedlerinden almıştım onlar baya büyük ve kalındı. Onları kullandım özellikle gece yatarken regl dönemlerimde.
Zehraklccc GokturkAlp benim bu kadar çok olacağı aklıma gelmedi gelseydi alırdım kesin ama yarın aldırıcam eşime
ikimelekannesi_ Zehraklccc onu anladım canım sadece eşimin boxer dediğiniz için çok afedersin gözümün önüne geldi biran pek hoş olmadı hani senlik değil bu yanlış anlama 😂😭