Merhaba hanımlar oğlum 10 aylık oldu ve ben oğlum doğduğundan beri ilk defa regli oluyorum (lohusalığı saymazsak) derdim şu regli oldum normal ped kullanıyorum extra uzun olanından ama gel gör ki arka tarafa kan geçiyor nasıl oluyor bilmiyorum ama her ped değiştirmeye gittiğimde iç çamaşırımı da değiştirmem gerekiyor ben bunu nasıl önleyebilirim bilmiyorum böyle bi şey başına gelen oldu mu bebeğimin bezinden kullanıyorum şu an ama çok rahatsız edici uzun oldu kusura bakmayın hakkınızı helal edin