yigitinanneesii ben de aynı şikayetten gittim üşüttü sandım tıkandı burnu sandım , doktor cildinin çok kuru olduğunu o yüzden olduğunu söyledi , balgam birikir sürekli kaldır sırtına vur dedi , dalin kullanma dedi , her gün yıka dedi yağı falan iyisinden aldık bakalım insallah düzelir denicez