antikoalababy çok açık yazmıştım oysaki,şöyle daha açık yazayım; öaynı anda işe gidip gelmeniz tuğla olmaması falan gece sizin başında beklemesi
örneğin gece 04 beslenmesinde ;
1-eğer gaz çıkarma alt değişme uyutmaya çalışma yoksa sadece emzirip yatağa konacaksa bebek, bebek için 1 kişinin daha ayakta dikilmesinde bir fayda görmüyorum eğer öyle olsaydı tuğla olurdu asıl, amaç iş bölümü ve yardım etmek değil midir,yukarıdaki gibiyse eğer aslında sizin için daha güzel yatması çocuk 6-7 gibi uyandığında siz uyanmaz eşiniz bakar.
2-eğer gaz çıkarma alt değiştirme uyutma emzirme varsa;zaten emzirme olduğu için siz mecburen ayaktasınız diğerlerini eşinize bırakır dinelnirisniz,
işi yok ama ben kalkıyosam o da kalkacak gibi bakış doğru gelmiyor bana