1 sene eşimle ayrı yattım niye soğukluk girsin anlamıyorum soğukluk girmeye yer arıyorsa illa girer merak etmeyin, bebekle illaki eskisi gibi olmuyor ben kızımla yattım gece de 13 kere 15 kere kalkıyordu hiç uyumadan sabah ediyordum ben gündüz çok mu dinleniyorum çalışmıyorum diye uykuya ihtiyacım yok mu kalk yat kalk yat helak olmuştum, yolladım eşimi salona aldım kızımı yanıma uyandıkça emzirdim kokladım en azından kızımın da benimde uykumuz açılmadan sık sık uyansakta geri uyuduk dinlendik, geçici dönemler şimdi kızım odasında uyuyor hepsi geçip gidiyor merak etmeyin