Merkose Kerimelara mutlaka deneyeceğim dediğiniz gibi diğer damlalar ile bir değişiklik olmadı😔 şu anda 4250 gr ağırlığında ben de belirttiğiniz dozda başlarım
Merkose Annebalisi ay inşallah bizim de geçer . Biz şu anda 1 ay 16 günlüğüz ve dün oluştu bu fıtık umarım dediğiniz gibi olur
Roseses Merkose içeri girmesi iyi bişeymiş, girmezse bağırsak düğümlenmesi olabilirmiş, para vs sakın bağlamayın çok tehlikeli öyle şeyler, duş aldırın bol bol, terleyip üşütmesin daha çok gazlanmasın, yüzde 95 i kendiliğinden geçiyor merak etmeyin
Merkose Roseses yok herhangi bir müdahale de bulunmadım sadece masaj yaparken içeriye girdiğini fark ettim. Gaz problemini çözmem lazım dediğiniz gibi.
Pudingimm_14 Merkose geçmiş olsun canım. Merak etme geçiyor bizde de vardı şuan 2 ay 21 günlüğüz geçti çok şükür. Sadece göbeğine sık sık bak etrafı morarirsa hemen götür.
Merkose Pudingimm_14 işte biz 1 ay 16 günlüğüz daha yeni oluştu ben o yüzden çok endişelendim. Takip ediyorum
Merkose ikizlerinannesi2985 umarım bizim de en kısa zamanda geçer ama bu gaz sorunu bitmedikten sonra geçeceğe benzemiyor.
ssnnmm Kerimelara üzerine birşey bağlandığında basınçtan dolayı damarları düğümlenebilir çok tehlikeli eskiler yapıyor vardır bildikleri mantığı çok yanlış hangi doktora giderseniz gidin ilk dedikleri şey üzerini bağlamayın