Hanımlar kaynar suyu odanıza koymayın mama yaparken dökebilirsiniz uykunuz açılmasın diye uğraşmayın uykunuzu açın yanlışlıkla kaynar mama verebilirsiniz kendinizi yakabilirsiniz bebeğinizi yakabilirsiniz Allah korusun, bende termos kullanıyorum mutfakta tutuyorum