Fadimeee2 sıcak suyu saklamak için termos kullandık biz, çok çok pratik oluyordu dışarıdayken. Özellikle uzun saatler evden uzakta olacağımız zaman kurtarıcı.
evdeyken bakır kahve cezvesinde kullanacağım kadar kaynatıyordum ben, çok çabuk kaynıyor onlarda su.🤭