DenizSerap Elam34 yoğurt,muz,bal,ceviz,sevdiği meyveleri blendardan geçiriyorum dondurma kaplarına dolduruyorum ben bile yiyorum 🤤 Daha tatlı olsun istersem hurmayı püre haline getiriyorum 😍
Ayonuz Elam34 19 aylıkken başladım vermeye önceleri boş külah veriyordum sonra dondurmada isteyince azcık dondurma koyup veriyorum
yeninesilmom Elam34 ayy bende üzüldüm şimdi keşke açıkta satan bi dondurmacı bulsaydınız da alsaydınız yeseydi yavrucak neyse olsun olan olmuş daha fazla üzmeyin kendinizi bidahakine alırsınız yada kendiniz yaparsınız 🤗❤️
eylulmin Elam34 benim kızım 14 aylık. Ben de veriyorum ona ama çay kaşığının ucuyla filan. Sık sık da su içiriyorum hem yerken hem yedikten sonra. Çok seviyor dondurmayı.
Leman01 Elam34 ben avokado ve muzu iyiyice ezip dondurma kalıbına koyuyorum çokta güsel oluyor oğlum seviyor. Bazı muzların tadı çok şekerli olmuyor o zamanda bal yada hurma koyabilirsiniz
Mom7676 Emelim Doğru söylüyorsunuz bende zaten öyle çok vermedim yani top top yedirmedim 🙂 şimdi bile birkaç tatlı kaşığı yediriyorum
Glittery Mom7676 zaten midesi kucucuk ama siz bilirsiniz tabi burdaki kimsenin haddine degil sizi yargilamak. Saglikla buyusun bebeginiz
Mom7676 Glittery Teşekkür ederim hepimizin bebeği inşallah güzel büyür 🤲🏻 her annenin büyütme şeyi farklı kimi hiç umursamdan abur cubur veriyor kimi ölüm billah tadına bile baktırmıyor önemli olan sizin gibi kalp kırmadan söylemek
Masalina Elam34 ben evde dondurma yapiyorum bebeğime muz yoğurt pekmez 1 yaşını geçtiyse bal ceviz blebdirda 2 dk bizztt . 1 milyoncudan 6 liraya aldığım dondurma kaplarini islatiyorum karışımı dok buz dolabina ☺️ hem kendim yapıyorum içim rahat oluyor. Bitirince de ılık su içiyorum şimdiye kadar da hiç dondurma yüzünden hasta etmedim bebeğimi.
asz Elam34 canım ben 2 gün önce trendyoldan dondurma kalıbı aldım.oğlum 17 aylık.mevsim meyvelerini blendırdan geçirip kalıba koymaya sonra da buzluğa atmak için.henüz yapmadım.yarın fırsat bulursam şeftali ve muz alıp deneyeceğim.ya da internetten araştırcam bakalım nasıl olacak.(bu arada benimde oğlum çok seviyor.külaha 1 top koyup verdiğim oldu olmadı değil ama insanın içi rahat etmiyor işte)