milasuna merhaba canım kan degerlerinizin iyi çıkması güzel 👍 herkes iyi diyebilir ama bence kilosu eksik kalmış 4 ay az zaman değil doğum kilosu iyiymiş cunku. ben yardımcı olmak isterim keşke yöntemler faydalı olsa. beslenme konusunda bazı bebekler çok zor gercekten. Benim bebeğim de bu zor bebeklerden biri . Ama ben hiç pes etmedim. Yeni 15 aylık oldu kontrole gideceğiz yakında . Ama 13 aylıkken 16.2 kg di. 14 aylıkken 16.5 oldu.Ben sürekli oyunlar oyuncaklar kitaplar hatta bazen tabakta su ile oynatarak yemek yediriyorum. Mesela meyve kit kit az yiyor diyorsunuz. Ben püre yapıyorum o şekilde veriyorum ki hepsinden yesin. İsterse eline de veriyorum o kemiriyor. Çerez mesela kendim yiyor gibi yapıyorum hemen geliyor zaten istiyor. Eskiden ben issirtiyordum. Şimdi eline tek tek veriyorum bitirip geri geliyor. Oyun gibi oldu biraz. Mesela yumurta sevmiyordu. Ben de sarısiyla beyazını ayırdım . Sarısina zeytin doğradım ceviz ezdim. Beyazını peynire karıştırdım . O şekilde yiyor. ..vs gibi yöntemlerle yediriyorum. Balığı sade yedirince hala oguruyor . Ben sebzelerle karıştırıp çorbamsi yediriyorum. Bir yaşından sonra nutrigen Supra başladık. Balık yağı kullanmiyorduk haftada bir balık verdiğim için gerek yok demişti doktoru ama bu hafta dynavit balık yağı şurubu aldım. Gün aşırı 5 ml verebilirsin dedi. Avokado her gün yediriyorum. Akşam yemeklerinde et ürünü mutlaka olur. Anne sütü devam ediyor. İnanılmaz da hareketli tüm gün hiç oturmuyor.