milasuna 5-cocuk-annesi çok haklısınız yemem ama damak tadını bulamadım desem ne versem reddi yor anannem de kaldım eski usul tarifler yaptı hafif tuzlu biz bile yeriz 7 çocuk büyütmüş kadın pes etti yemez bu çocuk dedi sebze meyve tahıl kaşık mamaları hazır kavanoz mamalari yoğurt yumurta peynir hiç birini sevmez mi sevmiyor nadir tarhana şehriye çorbası yer o kadar 2 3 kaşık çok az
AsyaninAnnesiiii milasuna aç ama sıcaklardan dolayımı yemek istemiyor acaba . Dikkatini dağıtıp verin oyunla , pek tavsiye etmem ama telefon yada televizyon izlerken vermeyi deneyin. Umarim duzelir zamanla 🌼
milasuna AsyaninAnnesiiii aç olsa da yemiyor damak tadı yok diyebilirim yenidoğan gibi tek derdi emmek televizyon ve telefon hiç vermedim açsam dikkatini dahi çekmiyor
AsyaninAnnesiiii milasuna sutten kesmek icinde ufak doktorunuz meme ile mama devam etmenizi önermedi mi peki . Belki normal siz biraz endise ediyorsunuzdur. Doktorunuzu dinleyin zamanla hersey oturur inşallah.
milasuna 5-cocuk-annesi mesela ben yanında yiyince yelteniyor mama diyor ham diyor veriyorum tiksiniyor eline veriyorum ağzına alınca yine atıyor
Melikemlk milasuna benim bebek 1 yaşına girdi ama hala meyve sevdiremedim tek 5 tahıllo tozla mama yapıyorum. Sütünüz varsa sağın 50 60 cc kadar 2 ymk kaşığı toz içinede kayısı az haşlayın çatalla ezin birazda muz. Yada muz armut.. böyle severek yiyor. Hemde kahvaltı alternatifi oluyor.. tavsiye.
milasuna Melikemlk çok teşekkür ederim yarın sabah denicem bende bebek buskivi si muz içine anne sütü ekledim açtım onu da yemedi hatta tadimlar da herseyi anne sütü ile açarak verdim
mrvcr milasuna havalar çok sıcak. o yüzden de çok istemiyor olabilir. zorlamadan sadece sevdiği şeyleri yedirin. diğerlerinden az az verin. yemiyosa hemen sevdiği bişeye geçin. muhtemelen geçici bir durum, çocuklarda dönem dönem oluyo
milasuna mrvcr hep aynıydi ama 6.ayda tadima başladım ne versem ogurdu 7. Ayda bir iki kaşık aldı yine tiksindi geçmiyor yani ne versem istemiyor
5-cocuk-annesi milasuna yanında bir sevdiği oyuncağını koyun eline verin hadi oyuncagina ver bir sana bir bana ona diyin ham yedi ve oyuncaginkini çocuğunuz görmeden alın diyin bak ham yaptı sende yap tekrar ver diyin bakalım fayda olacakmi
mrvcr milasuna benim kardeşim de öyleydi. yemeyen çocuk çok zor Allah yardımcın olsun🙏 ama üzülme zamanla düzeliyor. benim kardeşim hiç bişey yemezdi, zorla yedirince de kusardı. büyüdü şimdi eşşek kadar, hiç bir eksiği yok maşallah 🧿
Birbitannesi milasuna benim bebeğimde 10 aylık ve bugün gittik doktora iki aydır bizimkide azıcık kilo almış kenik yaşına vs bakıldı bir sürü tahlil alındı idrar ve gaita vericez yarın da 7600 gram ibre oynamıyo resmen yerinden aklımı çıldırcam doğduğundan beri hep sınırda kilo aldı yıldım gerçekten tartılardan usandım 😢
milasuna Birbitannesi bende yemin ederim 4 aydır bunaldım çocuğa 5.ayinda giydirdigim kıyafet 10 aylıkken geniş oluyor
milasuna 5-cocuk-annesi hep öyle yapıyoruz mesela eşim davul çalıyor bazen annem geçen ağzına mandal takmış 😂 aşağı iniyoruz çocuklara bak bak abi yedi diyip uzatıp veriyoruz. Komşumuzun oğlu çok samimiyiz onunla da yok yani cidden çocuğumun damak tadı yok
Birbitannesi milasuna ayyneennn 3-6ay pantolonları sadece biraz boyu kısa geliyo o kadar hala giyiyo çıldırıyorum. Tam diyorum minyon bu çocuk böyle kabul edeyim ama sonra bi doktor kontrolünde yıkılıyorum tekrar altından bişey çıkmasında tek zayıf olsun kısa olsun büyüdükçe alır kilo da işte doktor korkutuyo
milasuna mrvcr aynen benim kızım da aynı herkes oynat VS diyor yapmadığımız kalmadı parklar da geziyoruz yemiyor inşallah düzelir
5-cocuk-annesi milasuna keşke ben orda olsaydım onunla aynı yaşı paylaşırım çünkü çocukla çocuk olacaksın ben öyleyim çok fazka üstüne gitmeyin hiç birşey vermeyin bakalım ne olacak