Mevakemaleyna Sdda benim testte ultrasonda sorunlu cikti kizimda 3mm ense kalinligi dediler halbuki keseyi olcmusler sonra arastirmadaki dr egri ayak dedi esimde sinirlendi lan bu cocuga her ay bir kulp buluyor bunlar diye dogdu ki bal bir kiz
Sdda Mevakemaleyna doktorlar bazen çok acımasız oluyo bal kız sağlıkla büyüsün inseAllah bizde sağlıkla alırız kucağımıza 🥰yerime kuzuyu koklayın 😚
1Anne1ogul İlk oğluma öyle demişlerdi neler neler yaşadım, herşey boş çıktı. Şimdi yine hamileyim o testleri yaptirmicam ve kimle konuşsam herkes öyle diyo. Hep down falan denmis ama hep normal doğmus
Sdda 1Anne1ogul kesinlikle yaptırmayın ben yaptirmayalim dedim eşim yok yaptıralım dedi o kadar pişmanım ki yaptırdığıma bugün bir arkadaşım sordu 10 haftalık o dedim sakin sakın yaptirma
Mevakemaleyna Sdda koklarim canim bol bol dua ederim sana 😘 evlatla belirsizlik cok zor cok iyi bilirim
2maviboncuk Sdda Görümcemin bütün testleri sınırda çıktı dr aldır dedi asla dedi görümcem beraber ağladık ama asla vazgeçmedi doğana kadar neler çekti doğdu çok şükür 20gün hastnade yattı 9 aylıkken ameleyiyat oldu şuan çok sağlıklı ve tam bi cimcime 6yaşında okula gidicek ama ben bile baktıkca ah zaman demeden geçemiyorum inşallah sizde sağlıkla alırsınız kucağınıza.
Sdda 2maviboncuk sağlıkla büyüsün yigeniniz🥰amin inseAllah çok çok saolun inseAllah bizim De sorun çıkmaz
Sdda Mevakemaleyna kesinlikle öyle Rabbım kimseyi evladiyla sınamasın ne varlığıyla ne yokluğuyla 🤲Allah razı olsun canım benim dualarını eksik etme
Kelebegimmmm Sdda içinz raht olsn birçk kişide risk yüksek olablyr sağlıklo doğuyr O sadece değer aralığı. önemi yok. Tanı değil detaylıya girince rahtlarsnz Boşuna gebeliği zehr etmeyi kendinize
Sdda Kelebegimmmm birçok yazı okudum 2 3 gündür genelde hep yanlış çıkmış ama inseAllah bizimde öyledir
sarilokumumm Sdda 2 li testte yanılma payı yüksek oluyor benim iki kuzenimde çok yüksek çıkmıştı ikisine de down sendromu denildi hatta bi kuzenime şu tarihe kadar kürtaj süren var dedi doktoru amniyosentez yaptırdılar temiz çıktı ama süreç çok stres yaptıklarıyla kaldılar çocukların biri 17 diğer kuzeniminki 15 yaşında gayette sağlıklılar üzülmeyin diyecem ama insan ister istemez stres oluyor sağlıkla kucağınıza alın inşallah içinizi ferah tutun
Sdda ENATOR masAllah sağlıkla büyüsün inseAllah benim bebegimde sağlıklıdır sağlıkla alırız kucağımıza