Mrb arkadaşlar ikinci çocuğuma hamileyim ikili tarama testimde kombine risk 1/344 ikili test 1/83 çıktı ense kalınlığı 1.40 burun kemiği mevcut ultrasonda herhangi bisey çıkmadı doktorumuz hersey çok iyi dedi taki ikili test sonucunu alana kadar doktorumuz 4 lu testi bekleyelim sadece bununla birsey diyemeyiz dedi ama kafam çok karıştı sizlerden yorum almak belki beni rahatlatır 😔bu gibi durumu yaşayıp sağlıkla doğum yapan var mı arkadaşlar?