Deletedmom_36 Mirac_bbk kiskandiysan sanada yaptiralim 😃😃😃Şikir Şikir gezersin benim param olsa bende yaptiririm😅😅😅
Mirac_bbk Deletedmom_36 öldüm kıskançlıktan yahu 😂😂😂 bir benim çeyreğim yok şu koca forumda neden neden 😂
Deletedmom_36 Deletedmom4444 😅😅😅ay hic tarzim degil esimin kuzeni oyle kiz benimle yasit ne bulduysa takip geziyor bayramlarda Bende boyle zarif seylerden hoslaniyorum☺️Esimin kuyumcu arkadasi var ben aliyorum ne istersem esim oduyor eve gelince ya hülya ala ala bunumu aldin bari sari olsaydi diyor😅😅😅
Deletedmom4444 Deletedmom_36 Evet bende bu tarz sade minik takilar severim altin sevmem gerci.Hep bu kaybetme korkusuda aklimdan gitmioyr takayimm😂
Senemmm11 Deletedmom_36 aynısından bende de var kupesiyle birlikte takim çok zarif kibar duruyor çok güzel. Bende böyle minimal zarif şeylerden hoşlanırım 😊
Barlasb10 Ne yaparsanız değer kaybeder işçilik vs onu da göz önünde bulundurun ya da imitasyon olanlardan alın bilekliklerin onlara kendiniz koyun altınları
Kk41 Aselinnannesii Düz işçiliksiz 22 ayar bilezik değer kaybetmez onun dışında bileklik kolye vs değer kaybeder işçilik ödersiniz
Deletedmom_36 Deletedmom4444 Bende kaybederim diye cok korkuyorum😅cok sukur bugune kadar kaybetmeedim
Eslemin_Annesiii Bi türlü foto atamadim kizlar ya istemistiniz google yazin tam altinli boncuklu kolye diye cikiyor ondan yaptir canım guzel oluyor takarsın boynuna hep
Mirac_bbk Deletedmom_36 gel sarılalım ama senin 10 bilennnziğin vardı biliyorum başka postta konuşmuştuk sevmiyorum dedin sattın benim gibi al kıskan dur 😂
Deletedmom4444 Deletedmom_36 Ben kesin kaybederim 😂😂😂Sahte taki altin yuzuk falan kaybetmisligim var.Bide bileklik kaybettim odada duruyordu
5-cocuk-annesi Aselinnannesii ben onun yüzüğünü gördüm çok hoş duruyor evet bilezik için çok olması lazım kolye yapalirsin çiçek şeklinde ☺️
Hellolo Ya valla benimde var az buçuk birşeyler böyle görünce özeniyorum kolye vs yaptırıp takayım ama akrabalardan kim görse istiyor borç olarak 🤷🏻♀️ Benimkiler yastıkaltı duruyor 😂
Melikeeeecansuu Aselinnannesii bnde ıstıyordum da 9 milyardan baslıo dedı zaten bılegımıze 6 ceyrek gıdıo yanlarının bırlestrme yerlerıne de gdıo 9 10 mılyarı buluo