En_guzel_yanim 6.5 aylıkken olduk daha 1 ay olmadı küçükken olması daha iyi hemen iyileştik şükür oğlumun zorlanması ağlaması mızmızlığı olmadı hiç umarım sizinde öyle olur 😊 hayırlı olsun biz 1 hafta bardak kesip koyduk beze fln değmeyince rahattı sanırım