ilkgozagrimmmm Bir yaşındaki bebek çokta doğum günü olayının farkında olamıyor bence aile arasında kutlanmalı 2 yaş ve sonrasında daha çok farkındalık oluşuyor bizzat yaşadım bunu 1.yaşı pandemi yüzünden kutlayamadık çok üzülmüştüm kendi aramızda pasta kestik ama pastadan korktu 2.yaş doğum gününü kendisi istedi mesela Minnie Li istediğini falan söyledi ve hevesle bekledi çokta mutlu oldu biz 1 yaşı çok önemsiyoruz aslında ama çocuklar çok farkında değil boşuna oluyor biraz