ilkgozagrimmmm aslına bakarsanız ben de bir mekanla ve organizasyon şirketiyle anlaşıp güzel bi parti yapmayı düşünüyodum. Hatta fotoğrafçı da oraya gelir diyoduk. Kızım her iki tarafın da tek torunu en miniği, herkesin kıymetlisi🙈 ama aile büyüklerimiz yaşlı, kızım küçük böyle bi dönemde başta kızım olmak üzere kimseyi riske atmak istemem. Bu sene böyle olsun bakalım napalım😕