Ruzgo35 ✋🏻 Ben varımmmm. 15 günlükken doğum kilosuna dönemedi. Doktor sütümün yetersiz olduğunu söyledi ölçüm yapıldı. Mamaya başladık. Ama her seferinde önce emziriyordum sonra verilen miktardan daha az mama veriyordum. Doyma belirtisi gösteriyorsa mama vermedim özellikle geceleri emip uyuyordu. Çok üzülüyordum. İnsan kendini yetersiz hissediyor. Bebeğim her ağladığında açlıktan sanıp mamaya koşuyordum. Her şeyi kullandım. Çaylar damlalar ama bence sütümü arttıran beni sürekli emmesi ve inatla artacağına inanmam oldu 🤲🏻 Doktorumun da takibiyle onayıyla 2. ayda sadece anne sütüne geri döndük. 1 ay sadece mama-meme şeklinde gitti. Biberona alışıp meme reddi yapacak diye korkuyordum.