Ruzgo35 benimki 4 aylık. Hiç süt azalma problemim olmadı önce kafada bitiyor her şey. İlk zamanlar sütün ne kadar olduğunuz bile bilmeden humana still tea almıştım bir kutu kullandım. Ama kendimden iğrendim pastırma gibi kokuyordum ayrıca aşırı şekerli olduğu için kilo aldırıyordu. Hemen bıraktım. Hiçbir şey kullanmıyorum ama bence bütün bu çayların tek noktası su ile yapılıyor ve su içmiş oluyorsunuz. Su en büyük süt arttırıcı. Ayrıca şu an B12 desteği için Solgar brewers yeast kullanıyorum. Sanırım onun da öyle bir süt arttırıcı özelliği varmış. Bira mayası bulundurduğundan dolayı