zhrayca2001 bir aylıktan beri tek yıkıyorum şuan 4,5 aylık leğene su koyup uzatıyorum bazen ayakta duruyor bir elimle sıkı tutuyorum lifleyip su döküyorum maşrapayla sonra saçını şampuan yapıp eğip öyle de suyu döküp çıkartıyorum şimdi kovamız diğer evde kaldı taşındık daha almadım bir türlü musluktan suyu ayarlıyorum öyle yıkıyorum