Kızlar bebeğim 2 aylık. Tek başıma yaptırmak istiyorum. İlk bebeğim yaptıranlar nasıl yaptırıyo acaba biz ılık suyla yaptırıyoruz mesela sabunlarken su soğumasın die acelede etmiyoruz da uzun uzadıya da tutmuyoruz banyoyu. Nasıl yapıyosunuz paylaşır mısınız🙄