elf0 gerçekten haklısın ha 3 sene sonra ha şimdi birlikte büyümeleri daha iyi bence herşey maddiyat değil manevi önemli benim için. Ben nasıl Rabbime hesap veririm öteki tarafta, nasıl Rabbim ben yapamadım derim. Evet zor olacak herşeye yetişmem belki ama belli bir süreye kadar sonra güzel günler olacağına inanıyorum teşekkür ederim yorumun için