Öncelikle herkese iyi günler. 1 yaşında kızım var Temmuz ayında adet sancım vardı fakat olmadı. Dün test yaptım pozitif bugün de kan verdim 7 haftalık gebe olarak görünüyorum. Korunmamıza rağmen kondom, hap olarak ama nasıl oldu bizde şaşkınız. Rabbim vermiş değiştiremeyiz. Ve ailelerimizin büyük tepkisi (aldır, şu dünyada 2. Çocuk ile olmaz, maddi sıkıntı, kıza bakan olmaz vs. ) o kadar kötüyüm ki anlatamam. 3. Aya kadar aldırabiliyoruz ruh üflenmediği için ama ne olursa olsun kıyamam ben kalp atışını duyduğumda. Lütfen bana birisi birşeyler yazsın çok ihtiyacım var.