Immomy bu sorunu sadece sen yasamiyorsun emin ol su an sicaklardan muhtemelen bebeklerin cogu yemiyor benim bile istahim gitti. 1 yas ustu benimki doktor balikyagiyla vitamin basladi.benimki elime vuruyor agzini kitliyor fln cok zorlaniyordum. ise yariyor gibi biraz . donem dönem kapaniyor sonra duzeliyor istahlari