5 aylıkken ek gıdaya başlamıştık 7. Aya kadar çok güzel yiyordu her şeyi. Ne zaman ki memeden kesip mama vermeye başladım ve buna diş çıkarma da eklendi.9,5 aylık oldu Yemek yedirmek işkence oldu. Biz yerken isteyince veriyorum bir kaç kaşık. Bazı sabahlar kahvaltısını güzel yiyor o da hafta da 1-2 falandır. Çok üzülüyorum gerçekten. Ne zaman düzelir ne yapmamı önerirsiniz lütfen yardım edin var mı benim gibi olan 😕😕