Musab34 inan yanlız değilsin canım bircogumuz yaşadık benimde bebeğim 24 günlük ilk doğduğunda yetersiz beslenmeden dolayı satılık oldu birgün yoğun bakımda kaldı sonra sütümü arttırmak için çok uğraştık arttırdık uyandirmak okadar zordu ki ağlıyordum uyandirirken canıni acitiyordum altını aç, ıslak bezle vücudunu sil bunlar ise yarıyordu biraz ama çok zor bir dönemdi seni çok iyi anlıyorum Allah’ın izniyle geçecek 1 saate bir kesin meme ver benimki öyle alıştı şimdi saati gelince uyanır inşallah sizde en kısa sürede atlatirsiniz