Musab34 ahh benimkide öyleydi geç biten sarılık yaşadık , şuanda da keşke uyuşa diyorum :) devamlı besleyin bebeği yarım saatte -1 saatte bir bana 2 saat diyorlardı ama sarılıklı bir bebek için çok geç . Benim 15-20 dk aralıkla beslediğim bile oluyordu şırıngayla veriyordum biberonla veriyordum uyanmayınca fototerapiye karşı olduğum için fototerapi aldırmadım .. dediğim gibi sarılığın bitmesinin en kolay yolu düzenli beslemek not almak beslenme saatlerini