Msbebek Kızlar komşum çok çocuk istiyor sonucu 1.2 henüz çok düşük bence hamile gibi ama sizden de fikir alım dedim
Uzaylipanda Msbebek kendi bünyesine bakması lazım takıp etmesü lazım benim betam asla 0 üzerine çıkmazdı 1.28 dedi doktor negatıf dedi ama ben hamileyim dedim kimse inanmfi bulanıyordum böyle değişik yorgunluk vardı eşime dedim bak gör hanilerim dedim doktor yok dedi dedi ne alaka dedi ama sonra geç döllenme ile hamile oldugumu öğrendim yanı her an herşey olabilrtabi benım adetten önce betam öyle çıktı adetım 2 gün geçti evde test yaptım çıktı
Deletedmom27337 Msbebek hastane hastane değişiyor. Bnmde 0.05 - 0.5 - 1.7 - 0.2 - 1.2 çıktıgı oluyordu. Ama malesef gebelik yoktu daha geçen ay 0.93 çıktı doktoruma ilk kez bu değer çıktı gebelik olabilir mi dedim yok dedi. Dediği gibi de yoktu ve adet oldum.
Minico Msbebek amin canım Rabbim kimsenin kucağını boş birakmasin 🤲🏻 5′ten küçük değer negatif sayılıyor ama sonradan oluşma durumu hakkında bilgim yok.
Msbebek Tortilla 2 gün var daha geçmedi ya kasık ağrısı vardı hep içim yaniyo fln diyodu öyle yaptırdık 1.2 çıktı sonuç
ayse_seker Msbebek bide evde idrar testi yapsın kanda çıkmayabiliyor bazen, benim öyle olmuştu 3 gün gecikmiştim kanda sadece 2 çıkmıştı sonra üstünden 10 gün geçti adet olmayınca bu sefer evde test yaptım pozitif çıkmıştı, geç döllenme demişti doktorum
Msbebek Alitunam Yani 1-2 haftalık ta böyle çıkıyor diye biliyorum benimde 0.70 di.mesela hamileydim geç döllenme olmuştu adetimden 7-8 hafta sonra kese.gorduk 11 haftalık kalp atışı gördük snra tarihimi guncellemisti doktorum .
Uzaylipanda Alitunam orasını bilmiyorum ama benimki 0 üzerine hiiiç çıkamazdi ilk kez 1.28 çıktı sonrada adet olmadım