babyandmomwolf merhabalar. O acıyı bilirim gerçekten çok zor. Ben de ne kremler kullandım hiçbir şekilde geçmedi gümüş göğüs kapağı aldım ve süt sağma makinam vardı. Göğüs yaralarım iyileşene kadar süt sağdım ve gümüş göğüs kapağı kullandım sadece öyle geçti. Bir de emzirme hemşireleri varmış onlara bir görünün doğru emzirmeyi gösteriyorlar. Zaten yanlış emzirmeden yaralar oluyormuş. Hastalık olduğu için ben videolardan bakarak doğru emzirmeyi öğrendim ve yaralarım iyileşti. Tabi bir müddet sağdım. Öncelikle bir göğsümü sağdım bir göğsümle emzirdim bir böyle iyinleşene kadar devam ettim.