babyandmomwolf 22 günlük bebeğim var daha yeni yeni emmeye alışacak gibi. İlk günden beri göğüs uçlarım yara ne kremler kullanıyorum gümüş kapak kapatıyorum ama aynı. Emerken içim çekiliyor sanki bütün sinir hücreleri yerinden oynuyor. Bebeğimi kucağımda tutacak takatim kalmıyor emzirmeden sonra ağlaya ağlaya bi hal oluyorum. Geçecek mi bu kızlar bu şekilde nasıl devam edicez 🥺🥺😭😭😭
ufuk0505 babyandmomwolf ben kakao yağı kullanmıştım ucu ve çevresine sürüp pamuk kapatıyordum yumuşatıyordu emzirmeden yıkıyodum bi kaç gün sonra iyileşti bal mumuda iyi diyolar
Mom07374 babyandmomwolf çıplak yat hava almadan zor geçer ben 2 hafta çıplak yattım ne kremi sürersen sür tshirt değince yine ağrıyor ama çıplak yatınca geçti
1lina1anne babyandmomwolf ben 2 ay cektim aglaya aglaya emzirdim zeytinyag surup emziriyodum acik geziyordum evde kurumamasi laxim kurudukca emince yariliyor kremler hikaye
Merve50 babyandmomwolf her emzirmeden sonra zeytinyağı sürün ben çok faydasını gördüm umarım sizde de faydası olur
babyandmomwolf Mom07374 banyo havlusunu bile kapatamıyorum acıdan 🥺 açık gezeyim o zaman dediğiniz gibi inşallah geçer teşekkür ederim 🌸
babyandmomwolf ufuk0505 anladım teşekkür ederim benim evde kakao yağım vardı ama katı hali sıcak suya koyup eritmeye çalışacağım inşallah faydası olur 🥺🤲🌸
babyandmomwolf 1lina1anne gerçekten o kadar krem fayda etmedi dediğiniz gibi bende ağlaya ağlaya emzirmeye çalışıyorum 🥺 yağları deneyeceğim birde teşekkür ederim 🌸👍
1lina1anne babyandmomwolf etmiyor dunyanin parasini verdim hersey yalan tek gercek zeytinyag ve acik birakmaniz kuru kuru sakin emzirmeyin
Humasumeyye babyandmomwolf benim de çok kötü yara olmuştu kan geliyordu sürekli kremi sürüp çıplak yattım 2. Gece hiçbir şey kalmadı
Nisabera09 babyandmomwolf kendi sütümü sürdüm açık şekilde bekledim bide göğüs pedi kullandım çok iyi gelmişti 🙏🏻 Direk kabuk tutup atmıştı 🙏🏻
Fabulas Tahinin üzerindeki yağda cok iyi geliyormuş, birde göğsünüze hiç bir sey degmemesi lazım, göğüs kalkanı kullanabilirsini
Elif-zehra babyandmomwolf hakiki zeytinyagi surup gece acik yatmistim ne kadar cok hava alirsa o kadar cok iyilesiyor…gunduzleride gogus pedi yerine gogus kalkani kullanmistim
selinyildiz babyandmomwolf ben ilk günden itibaren e vitamini ve silikon göğüs kapakları kullandım hiç yara olmadı tavsiye ederim
babyandmomwolf Dilannnnnnnnnnn Nhlady Zdk Aselhafsa0907 Gzmczr Çok teşekkür ederim yorumlarınız için Allah razı olsun. Tavsiyelerinizi deneyeceğim inşallah geçer acı çekerek değil güzel duygularla bebeğimi emzirmek istiyorum inşallah 🥺🤲 Allah bütün annelere güç ve sağlık versin inşallah 🤲
Aselhafsa0907 Benimde göğüs ucum yoktu 26 günlük anneyim ve çeke çeke yeni bir deri olusturdu ve her emzirmede dediğin gibi içim geçiyor ne yaptım geçmedi ama ilk zamanlar kadar zor bir yara değil zamanla alışıyor gibi sen yeni emzirmeye başlamışsın sabretmen lazım rabbim yardımcın olsun seni çok iyi anlıyorum
Zdk babyandmomwolf bu acıyı sadece yaşayan bilir. Çok ağlayarak emzirdim hep. Ama geçecek merak etmeyin. Kanlar akardı benim göğsümden hep. Garmastan sürdüm iyi geldi doktor fito diye bir krem yazmıştı onu sürdüm emzirmeden önce yıkadım göğsümü ama. Göğüs pedi kullanın meme ucunuzu temiz ve kuru tutun mutlaka. Nemli kalırsa sürekli yara olur. Emzirmeden önce zeytinyağı sürün meme ucunuzu yumuşatsın. Bebeğe de bir zararı olmaz :)
Nhlady babyandmomwolf Canim gececek benimde cok kotuydu ilk bastan beri lansinoh kremi her emzirme sonra surdum ve poset koydum mememe nemli kalmasi acsindan surekli nemli tuttum meme uclarimi ve hizli iyilesti