Elif-Liya haklısın, benim iki gebeliğimde de kanama oldu kızımda fitil olarak kullandım Dinlendim çok şükür 13,5 aylık oldu ama kızımdan sonraki gebeliğimde de kanamam oldu kullanmama rağmen düşük oldu sizi anlayabiliyorum bir sonraki gebeliğim olursa Allah kısmet ederse şayet sizin gibi hüsnü kuruntu yaparım psikolojim çok bozuldu çünkü iki gebeliktir kanama yaşıyorum düşük riski yaşıyorum sebepsiz yere ama 🤷♀️