Mom525 Elif-Liya hamileliğimin son ayına kadar fitil olarak kullandım ağızdan yan etkileri çok dokundu bana. Hiç bi sıkıntı yaşamadım içiniz rahat olsun 💕
Elif-Liya KaderturanAlp valla hep fitil olarak dediniz çok sağolun ben korkmuştum açıkçası tedirgin oldum ama bugün fitil olarak kullandım
nursocum Elif-Liya doktor bırak deneyene kadar bırakma zaten kahverengiymiş benim bildiğin kanamam vardı
Elif-Liya nursocum benim şuan kahverengi bir bakıyorum yok bir bakıyorum leke devam ediyor anlamadım valla
Nbg_26 Elif-Liya Canım hamileliğimin başında fitil olarak kullandım bir sorun olmadı ve hap olarak kullanıldığında yaptığı yan etkileri yapmadı
Seymaplyrl Elif-Liya ben 6. Haftadan doğum yapana kadar 34+5 de doğum yaptım. Hap olarak çok yan etkisi oluyor diye fitil olarak kullandırdı doktorum canım çok rahattı hiç bir yan etki görmedim fitil olarak
Zhravc Elif-Liya rahim şeklim bozuk düşük riskim olduğu için 8 ay kadar fitil olarak kullandım. Önlüyor çünkü hiç ağızdan almadım ysn etkisi olmadı🤷🏽♀️
Hipatya Elif-Liya ben ilk haftalar bulantım çok var diye fitil olarak kullandım hiç bir sorun yaşamadım sadece ilaç fazlasını dışarı atıyor buda yoğun akıntı gibi oluyo
Pamircik Elif-Liya ben lekelenmem olduğu zaman fitil olarak kullandım ve lekelenmem bitti. Ağızdan kullanınca çok yıpratıyormuş insanı kullanan arkadaşım öyle demişti.