ElSa2811 iki doğumda da gram göz yaşı dökmedim 😅 büyük kızımı hiç göstermeden doğum haneden çıkardılar, yıkayıp giydiripanneöe verdiler, sadece bi sorunu ar mıdşye sorup sağlıklı cevabını alınca rahatladım. Küçükte de şöyle bi gösterip yoğun bakıma götürdüler, ciddi bi sağlık sorunu olmadığını duyduğumdki rahatlama dışında gene pek bi şey hissetmedim. İk doğumdan sonra bi süre anne olmak böyle mi hissettirmeli diye kendimi sorguladım ama geçiyor zamanla