Saatleece suni sancıdan sonra sezaryene alındım, sezaryenim de zor geçti, spinal anestezi yapıldı. bebeği indirmek için kaburgalarıma bastılar, o an nefesim kesildi kemiklerim kırıldı zannettim, onun ağrısı, titremeler öğürmeler arasında bebeğimi gösterdiler, yukarıda bi arkadaşın da dediği gibi gözlüklerim olmadığından tam göremedim de, ne ten tene temas ne emzirme sadece 5 saniye gördüm. Normalde çok kolay ağlarım hatta doğumda kesin ağlarım diyordum hiç ağlamadım. Sonrası da ağrılar sancılar, ilk ayağa kalkma anı vs hep acı içinde geçti. Gazı da çıkaramadım çok acayip bi omuz ağrısı yaşadım. İlk gece ağrılardan nerdeyse hiç emziremedim bi iki kere deneyebildim sadece. Sütüm de gelmişti aslında. Hiçbir şey hayal ettiğim gibi olmadı, ben de kendimi çok kötü hissetmiştim neden ağlayamadım diye.